Pengikut

SYAIR

Buang pemisah kongsi nikmat

Jumaat, 3 Ogos 2012

14 Ramadhan 1433H

Hari ni genap 2 tahun Hijriah kelahiran cahaya mata yg kami tunggu2 selama lebih 1 dekad..
Perangai... Hrrmm.. Sehingga hari ni.. Alhamdulillah selari dgn perkembangan umurnya.. Dah macam2.. Yg baik.. Yg buruk.. Yg salah pengertian.. Yg over pandai.. Yg saje buat2 tak pandai... Kadang2 di `fotostat` nya perbuatan kami.. Cara kami Solat, cara kami di bilik mandi, cara abah mengemas umah, cara umi melipat baju
Selalu diulang semula skrip2 kami di rumah..  seperti ayat abah menegah, skrip umi mengeluh, skrip umi ajak abah makan sama, skrip abah soh lutfi tido.. Skrip umi tarbiah lutfi jgn notti..
Dah 2 tahun.. Dh masanya utk Lutfi bercerai susu bdn..(menyonyot yg lebey nya)
Siang ok.. Malam yg bermasalah sikit.. Ye la umi pun sama tak lena tido kali Lutfi tak de kat bawah ketiak.. Lutfi apa tah lagi..
Isnin depan WN bertugas ke Tawau kemudian ke Tawau lagi September nanti.. Kemudian menguruskan pelbagai Mesyuarat, bengkel dan seminar di luar kawasan dari September sehingga Disember nanti.. Mungkin ini starting point utk menjarakkan Lutfi dari `botol susu bergerak` nya..

8 ulasan:

mamyharraz berkata...

Happy Birthday si comel..semoga jadi ank yg bijak dan sihat selalu :)

UmmiAbi berkata...

Done folo....Salam kenal.Hubby navy ye..?My dad also navy..tp dh retired.Dlu saya dok kt Pangkalan Lumut. Awk kt situ gak ke?btw,Eppy besday Luthfi..;)

eLL berkata...

ya allah dah besar panjang dah lutfi ni tp tembamnya tak luak pun. haha

sekejap je besarnya kan...

ღ cik faye ღ berkata...

happy besday to Lutfi, semoga menjadi anak yg soleh & berbakti kepada Allah, ibu ayah, agama & masyarakat!

Kesuma Angsana berkata...

hepy birthday ye lutfi! luv from untie KA

Daddy Ziyyad berkata...

Happy birthday Lutfi :)
Hopefully proses cerai susu berjalan lancar

MystoryPic berkata...

Happy belated birthday LUTFI... kesian lutfi kena tinggal ngan UMI lepas ni

Rinna berkata...

Epy Belated Besday Lufti.. Dah besar dah dia yer.. Comel..:)

Ya Hanana

Kena tahu juger la sesikit