Pengikut

SYAIR

Buang pemisah kongsi nikmat

Khamis, 3 September 2009

Mangsa2 Kebakaran.... NGERI

Rutin biasa, awal pagi mesti check e-mail.. biasalah mana tau ada task urgent dari GM... Sambil-sambil tuh tengok e-mel dari kengkawan... antaranya seperti tajuk N3 nih.. Sapa hantar e-mel nih.. Mmm my colleague.. Oitt!! colleague betul ke jadi kat tempat kita semalam?? Laa.. kan semalam aku ngan ko.. tak perasan ke kejadian tuh!! Tak perasan la... Memang ngko ni jenis tak prihatin katanya..
Simpati kat mangsa2 yang terlibat, macam mana lah nak sambut raya tak lama lagi.. Siap attached photo di hari kejadian.. daripada tajuk photo tuh memang mengerikan dan menyayat hati, bergelimpangan, tergolek, ada yang tinggal daging, hangus, kemerahan dan terkulai kaki tangan. Katanya lagi kalau lemah semangat jangan bukak attachement tuh.. Tapi hati nak tengok jugak, walaupun penakut tengok benda-benda ngeri nih.. tengok sipi-sipi pun tak pe lah.. tak tahan kang, tutup je la attachment tuh.. dan..
Betul ke nak tengok nih?!!
"

"
"

"

"

"

"

"

"

"
Kuat ke semangat aku nih?!!
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Ala... nak tengok jugak.. nak tau jugak tahap ke ngeri an tuh..
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Betul!!! Aku nih jenis kuat semangat, aku nak tengok....
"
"
"
"
"
"

"
"
"

"
Nak tengok!!!!.. nekad nih... aku bukak attachment nih!!!!
"
"

"
"
"
"
"
"
"
"
Jeng.. jeng.. jeng... aku bukak.. Ya Allah!!!!!
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Ini lah gambar-gambar ngeri mangsa-mangsa kebakaran tuh...
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Chiiiittt!!!!...Hampeh nyer kawan, siap ngko.. ngko tengok la nanti, aeiiiii !!! ada jugak yang terkorban ni nanti..buang masa aku jer..
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Tergolek
Tinggal Daging

Terkulai

Kemerahan

Hangus


Bergelimpangan


Menyayat Hati

Oitt!!.. ngko jangan harap aku tumpangkan ngko balik hari ni.. mengenakan kawan tak hengat!!!


5 ulasan:

Abg Din berkata...

alahai...suspen aje la...

akhirnya berjaya buat abgdin telan air liur ni...pon pon ponnnn......

13may berkata...

oh! saya terkena :D

Mak Su berkata...

aaaaaaaaaaaa! geram nak makan

Hanisham Ab Halim berkata...

Erkkkk... sedapnyer....

wifemdnavy berkata...

Ha ha ha.. Hari sy terkena ngan emel tuh memang bengang ngan kawan tuh... pose nye pasal.. lepas geram kat blog je la.. lagi pun tak sape kat opis tau blog nih.. dgn harapan tak de sape la terkecik ati..

Ya Hanana

Kena tahu juger la sesikit