Pengikut

SYAIR

Buang pemisah kongsi nikmat

Selasa, 20 Ogos 2013

18 dan 20 Ogos 2013

;)
 18 hb Ogos hari tu - tarikh lahir aku yang sebenar.. berkongsi tarikh lahir dengan Kakak Ipar yang sulong (Along) .. seawal 17 Ogos Along wish birthday.. ye la kan tentula dia ingat.. Along tanya.. Izam x de bagi / buat apa2 ke.. Aku jawab.. As u know la Along.. Along? Aku tanya dia pula.. Hrmmm.. ooo OK angguk.. tanda paham.. Hubby dan Biras itu.. sama bulan kelahiran.. hampir sama perangai.. sama Zodiak.. cuma Hubby banyak celoteh..

18 hb Ogos ari tu.. aku teringin sangat nak cuba buat Kek Coklat Moist.. penyudahnya.. kek ku itu tak menjadi.. sebab.. gas habis.. tapi still boleh makan.. tiada kait mengait dengan sambutan hari jadi sendiri.. memang tak pikir langsung.. tetiba Lutfi tanya.. Umi buat kek birthday ke?.. Bila kek dah sejuk lutfi pegang Kek tak jadi tu sambil nyanyi lagu Birthday untuk Aku.. Perasaan?.. Sungguh!!.. aku tak tahu.. suka ke terharu.. atau lebihnya terkedu kot.. first time dinyanyikan oleh ANAKANDA tercinta.. yang ajar.. hrmm

Hari ni 20 Ogos.. Hari lahir aku yang dicatit di atas Surat Beranak (Kes daftar lewat kat Balai Polis sebab di bersalin kan kat rumah.. lain yg diberitahu lain yang ditulisnya..)
Ramai rakan wish birthday kat FB.. Terima kasih kepada semua kengkawan atas. paling tak disangka.. Hubby call untuk wish birthday.. setelah beberapa tahun lupa tarikh birthday.. kalau wiah pun sebab aku yang ingatkan atau kakak2 iparku yang tolong ingatkan.. Perasaan?.. Blushing.. Tak tau nak cakap apa.. tenkiu je.. dan tanya dengan tak de perasaan.. nak belanja apa..

Anyway..  sangat terharu k.. untuk sekian kalinya.. Hubby wish birthday.. TERIMA KASIH HUBBY.. Ingat jugak.. and Hubby wish juga di FB.. wuiyyoo.. terhalu giler nih!!!



Tiada ulasan:

Ya Hanana

Kena tahu juger la sesikit