Pengikut

SYAIR

Buang pemisah kongsi nikmat

Rabu, 23 November 2011

WW : Hubby in Service Dress

;)
Selepas 12 tahun, baru dpt bergambar ngan Hubby dengan Uniform
tu pun sebab terpaksa hantar gambar family kepada MTAT

8 ulasan:

Teratak Hami berkata...

Happy Family :-) Semoga bahagia selalu.

Daddy Ziyyad berkata...

Segak bergaya! :)

Dulu kahwin lalu bawah pedang ya?

PakMail berkata...

Jika Lutfi sudah besar akan kelihatan seperti ayahnya.

Amat segak suami WN.

Intanberlian berkata...

alamak akak nape ade flash tgh2 tu.hehe

wifenavy berkata...

Teratak Hami : Aaamiinn!!!

Daddy Ziyyad & Pak Mail : Harap2 Hubby x baca puji2an kalian.. setahun x abis citer nanti!!.. Ye kawin lalu bwh pedang.. tp x mcm bdk2 skrg.. sgt sederhana

Intan berlian : Gambar atas gambar dik!!

Mamamya berkata...

samalah kita WN.lia dulu ambik gmbr dgn suami n anak2 pun krn untuk MTAT... sekeping tu je lah lps tu dah x der ambik lagi pun...ssh nak ajak suami gmbr guna uniform dia.

Anggerik Collection berkata...

O.klah juga dapat bergambar dgn hubby pakai uniform slps 12thn, saya ni entah bila, nampak gayanya mcm tak de, he...he...he...

Nur-nba berkata...

Nice pic.. Happy family.. :-)

Ya Hanana

Kena tahu juger la sesikit