Pengikut

SYAIR

Buang pemisah kongsi nikmat

Isnin, 21 November 2011

Hiburan Petang Hari

;)
Staf WN stress sekarang.. keje Perkhidmatan masih perlu diteruskan sehingga akhir November ini.. Bayaran Imbuhan tahunan dah start work force.. 24 hb Nov akan start pelaksanaan Skim Baru Perkhidmatan Awam.. Petang2 ni nak balik keje.. mintak la satu2nye kumbang dalam Unit Perkhidmatan menghiburkan kami.. (dia jer pun pandai men gitar).. Biarla depa bising sikit.. 15 minit je lagi nak balik.. Dah dah dah.. ramai lak yang berkumpul kat Unit ni.. depa tak sangka Mamat ni berseni.. Ahh!! lantak.. kalo bos besar datang lotih Achik..
Ni kalo dapat kat orang yang saje nak carik salah orang Gomen nih.. sah kena kutuk RAPAT nih.. kata tak wat keje time keje..
Gambar? Sori tak de.. tak pandai lagi nak transfer gambar dr hp Samsung nih!!!.. Kalo rajin gi tengok kat FB kawan2 Achik (Ahh.. tak de masa!!!)

1 ulasan:

yaya nazeerah berkata...

sekali sekala buat hilang stress :)

Ya Hanana

Kena tahu juger la sesikit