Pengikut

SYAIR

Buang pemisah kongsi nikmat

Khamis, 4 Ogos 2011

Lutfi dan Umi

Bila Abah terlalu sibuk ngan tugasnya sebagai student MTAT..
Umi dan Lutfi je la yang jenjalan.. (tapi mesti ada sorang lagi.. Mak Chik Lutfi : tukang handle perangai Lutfi time Umi Lutfi drive.. dekat2 bole la gi berdua je)


Makan2 kat Subway Pandan Axis Atrium

Time Family day PPSM di PD

Uiit.. malu la ngan Lutfi ni.. nama je anak Mat Navy..
Tak mau lama2 masuk air laut
tak mau pijak pasir pantai pun ..geli!!!

Ngan sepupu2 Lutfi.. Abah nye tu Adik Umi.. Pak Ngah Lutfi

Melayan kerenah si kecik2 tu

Suka Lutfi dgn Burung Unta..


Di Masjid Besi, Putrajaya

Konon nak ke Pesta Bunga tu.. tapi sesak sangat.. pusing2 area tu je la

kat area Cruise Putrajaya.. tak dapat jugak naik sampan Dondang Sayang..
dah lewat sangat

Dan ini la dia orang yang selalu temankan Umi dan Lutfi gi jejalan - MAK CHIK (mak sedara Lutfi yang bungsu)
(plus dia la selalu ajak gi jalan2)

Gambar2 ni pun ihsan dari HP MAK CHIK

6 ulasan:

Farzlyna Mustafar berkata...

isk isk.. tembamnye lutfi..

Ryehanna berkata...

gerammnye tgk lutfi!!

bam bam btul! hihihihi

lina berkata...

salam zira - raya ni kat mana...kalau tak leh jumpa...ya ALLAH tembam nya dia....iiii geram nya

Rinna berkata...

Gerammnyaa tgk lufti yg comel dan gebu tuh.. :)

wifenavy berkata...

Salam sume..Selamat mnjlnkan ibadah pose.. dah susut skit la.. tembam pun kurang sebab dah melasak sgt

LayarLara berkata...

bam bam nye lutfiiii... nak cikitttt pipi tuuu..

Ya Hanana

Kena tahu juger la sesikit