Pengikut

SYAIR

Buang pemisah kongsi nikmat

Rabu, 25 Mei 2011

APC Peringkat Kementerian

Tarikh : 19 Mei 2011 (Khamis)\
Tugas : Urusetia Peringkat Agensi  

Majlis start 8.30 pagi
tapi Urusetia kena terpacak kat Dewan kul 6.45 pagi
ye la... nak kumpulkan 900 penerima APC tu..

Bersama-sama anak-anak buah (diorang ni usherer)
kepenatan.. dok rilek kejap kat belakang dewan sementara tunggu tugasan lain

Salah seorang penerima APC agensi kami.. lepas amik Sijil kat pentas
terus ke belakang untuk amik check
Aduuu yaiii... Urusetia jugak la yang HAUS!!!!
Bila nak belanja nih?!!!

3 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...

banyak ke imbuhan bila terpilih menerima APC ni?

LIPISLADY berkata...

Sallam,

Dah laa dapat APC,
dapat plak cek. untungnya.
Nak tanya macam Daddy Ziyyad juga,
banyak tak imbuhannya.

wifenavy berkata...

tak de banyak mana pun.. sejak SSM tahun 2002 dilancarkan hanya RM1000 je.. time SSB.. dapat Cuti Tanpa Rekod 7 hari, Anjakan Gaji, Imbuhan lagi..

Perasan tak.. makin lama Gomen makin kedekut.. oooppss..

Kita tunggu apa lagi yg dia kata untuk kebaikan org Gomen.. (tapi sebenarnya dia tarik lagi banyak kemudahan yang telah diberikan.. syyy)

Ya Hanana

Kena tahu juger la sesikit