Pengikut

SYAIR

Buang pemisah kongsi nikmat

Khamis, 26 Mei 2011

BEKU JAWATAN la pulak..

Isnin 23 Mei 2011 : Kul 2.30 Kami di Unit Perkhidmatan, dipanggil ke Mesyuarat
ada tugasan ad-hoc. Untuk apa?
Ni la.. Nak review balik mana2 jawatan yang belum diisi secara hakiki..
(takut JPA amik balik jawatan tuh!!!.. bukan apa
Calonnya dah ada tapi kena ikut prosedur pengambilan la kan..)




Hari ni.. tak sempat kami menyelamatkan dua tiga jawatan yang belum diisi tu.. BPO dah call untuk bagi jawatan kat staf agensi lain yang diserap ke Agensi kami..
Mintak mahap banyak la kepada staf2 yang sepatutnya dapat jawatan tu..
(dok la kat status kontrak sehingga diberitahu kelak)
Tak dapek dah Achik n Bos nak nolong nyer..
Abih ikhtiar dah nih!!!
Doa la banyak2 supaya lepas Pengumuman Bajet oleh PM nanti ada rezeki untuk kita semua ye..

4 ulasan:

PakMail berkata...

Aiseyman, PakMail baru saje minggu lepas hantar borang ke JPA nak jadi drebar PM. Dah beku pulak.

Nozie Yusof berkata...

tadek org baru la kan? admin ofc sy nie kesian la hai. dh bape org pencen tadek ganti. CC pon dh nk pencen....kesian

wifenavy berkata...

Pak Mail : tu la.. lama sgt pikir.. tak pe la tak de rejeki.. ;b

Nozie :.. ye la.. tak de pengisi jawatan kosong sehingga diumumkan kelak.

MAPPIAU berkata...

haihhh siannyer kat mereka2 yang sedang2 mencari kerja kat luar sane tu kan hurmmmm

Ya Hanana

Kena tahu juger la sesikit